Bedrijfsfilm3

Veel videoproductiebedrijven maken stoffige bedrijfsfilms over het bedrijf en over schone gereedschappen en tools en rolmodellen als werknemers. De vraag is heeft dit relevantie voor de klant? Wij vinden dat deze films juist de plank mis slaan, of de plank veel gerichter hadden kunnen raken. 

Als je tegenwoordig als ondernemer meer afzet wil creëren zijn er zorgvuldige keuzes te maken op het gebied van marketing. Het doel kan verschillen, om de verbinding tussen jouw onderneming en bestaande klanten te versterken of juist nieuwe klanten te werven. Een gedegen strategie maakt gebruik van een onderbouwd concept. Een uiting of een standpunt die één op één resoneert (raakvlak heeft) met je doelgroep. Wij denken in dit stadium graag met je mee. We hebben al veel marketingstrategieën mogen toepassen en kunnen je daar vast een advies bij geven.

Wanneer dit staat en je overtuigd bent van je strategie kun je dit concept op verschillende manieren gaan communiceren. 

Tegenwoordig zijn Facebookvideo's onweerstaanbaar voor gebruikers. Op social media breng je effectief je bedrijf onder de aandacht en creëer je transparantie op je website. Hierdoor word je voor klanten toegankelijker en vertrouwelijker, en wordt voor de klant de drempel tot afname verkleind.

Breng je gehele bedrijf in beeld en laat aan jouw klant zien wie je bent, wat je belangrijk vindt en vooral waarom je het doet. Dit kan op verschillende manieren. Wij zorgen ervoor dat we met creatieve en speelse ideeën komen. Hier kun je dan weer uit kiezen, jij bent natuurlijk de kapitein en wij adviseren je graag.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=52&v=2YBtspm8j8M